معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

حکم آزاده صمدی به دلیل کشف حجاب صادر شد | صمدی: معتقد به قوانین کشورم هستم + عکس

  • کد خبر: ۱۷۴۱۴۱
  • ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
حکم آزاده صمدی به دلیل کشف حجاب صادر شد | صمدی: معتقد به قوانین کشورم هستم + عکس
از سوی دادسرای تهران برای آزاده صمدی به دلیل کشف حجاب، حکمی صادر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی کشف حجاب خانم آزاده صمدی در مراسم تشییع پیکر یکی از هنرمندان، پس از اخذ دفاعیات متهم و اظهارات وکیل وی، به دلیل جریحه دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب، بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه برای متهم قرار جلب به دادرسی صادر کرد.

در حکم این بازیگر آمده: شش ماه استفاده از فضای مجازی و گوشی همراه برای این بازیگر  ممنوع است.

همچنین این بازیگر به مدت دو سال ممنوع الخروج بوده و به مدت ۲ سال از حضور بازیگری و نمایش تصاویر وی در پلتفرم‌های داخلی، خارجی و رسانه‌های فراگیر ممنوع خواهد بود.

این بازیگر باید به مراکز روانشناسی برای مداوای بیماری ضد اجتماعی خود مراجعه کند و  در نهایت گواهی سلامت خود را به مقامات ارائه دهد.

حکم آزاده صمدی به دلیل کشف حجاب صادر شد | صمدی: معتقد به قوانین کشورم هستم + عکس

متهم در دادگاه اظهار داشت: بنده همیشه معتقد به قوانین کشورم هستم. زین پس هم همیشه نسبت به رعایت حجاب کوشش خواهم کرد…بنده سال هاست با کلاه تردد می کنم و در سریال در حال پخش در پلتفرم هم کلاه بر سر دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->